Lider mot natt nu...

Hej! Hoppas ni har haft det underbart idag i det fina men något kalla vädret! Själv har jag nu på kvällen precis som jag sa, tagit en varm dusch, ätit mat och bara tagit det lugnt. Nu har jag precis avslutat min kassaflödes- och räkenskapsanalys och sitter och väntar på att få anmäla mig till den bästa gruppen och tiden till marknadsföringens seminarier. Det gäller att vara först till kvarn, annars kan det hända att man slutar med en tid från 16-18 på fredagar och det är ju inte så himla party... Känns i alla fall bra att bitarna kring redovisningen (kanske) håller på att falla på plats litegrann men längtar ändå till marknadsföringen.
Nog om skolan nu, imorn väntar träning med Buster (Jackrusseln ni vet) och jag siktar in mig på att han ska kunna hålla kvar en apport i munnen tills jag tar den igen. Sen vill jag fortsätta jobba med fotgåendet, se hur det fungerar när han är lös. Ska ladda upp med gott godis och motivation såsom korv och någon boll eller leksak så man blir poppis som tränare. Kan hända att ni får någon liten sneak-peak från träningen också, har dock inte bestämt om Buster ska vara med på bild eftersom det inte är min hund.
I slutet av veckan kommer också som jag lovat dyrt och heligt, inlägget om skolan. Ska bara ta lite mer bilder så ni får rätta känslan. Får hoppas att det är sol imorn så SU och alla dess studenter visar sig från sin bästa sida. Nu ska jag vara beredd på gruppanmälan, 00:00!
Såg den här bilden i en tidning, undrar hur dom tänkte när dom klippte ihop det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0