Läs om ni vill

Varning för neggo-inlägg... Idag är jag arg för att:
1. Det är måndag
2. Det är tentavecka
3. Jag hade ont i huvudet när jag vaknade
4. Den här veckan har jag proppat full med alltför mycket grejer
5. Jag inte gick och la mig igår direkt när jag kom hem
6. Att jag känner mig orolig inför tentan
7. Att jag just nu bara känner mig arg
.
Vill bara gå och lägga mig på Ronnies axel och vänta tills på torsdag efter tentan. Buhu, vill grina som en liten unge och slå knytnävarna i golvet.
.
Ni vet när man går på universitetet eller högskolan och skriver tentor då och då så är det väldigt lätt hänt att man drabbas av symptom som kallsvettighet, ångest, oro, magkatarr, migrän, minskad aptit och diverse andra åkommor. Typ så känns det lite.
Men hörni, nu ska jag bli lite mer positiv, får hoppas att det känns bättre efter att vi pluggat idag. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: virre

upp med hakan sophie, du grejar det! lycko spark till dig från mig <3

2012-03-19 @ 10:09:58
URL: http://mementovivere.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0