Idag

Idag har jag känt mig pressad, av olika anledningar. Det löste jag genom en springtur/promenad, rensa upp och strukturera förrådet, städa lägenheten och ta en avkopplande dusch. Dessutom ringde jag min fina mamma som alltid tar sig tid att lyssna på vad jag har att säga och sedan kommer med bra tips. Älskade mamma! Nu har jag en paus medan golvet torkar och snart ska jag göra klart middagen.
Imorgon är det dags för tenta. Jag kommer klara den, det vet jag och nu har jag sagt stopp med att plugga mer. Ska bara läsa igenom två saker innan imorgon och det handlar om kanske 20 minuters plugg så det känns skönt. Ikväll kommer två nya modellbilder, vet att ni längtar! Nu måste jag kila, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0