Härliga känsla

Då var måndagen över. Morgondagen ska jag ägna åt att sola lite om det är vackert väder, läsa i min nya kursbok, springa en runda. Men först och främst tänkte jag avnjuta en god frukost - pannkakor med choklad och banan och sen några pannkakor med hallon och turkisk yoghurt med vaniljsmak. Vad tror ni om det?
Just nu njuter jag verkligen av livet. Det är skönt att vi går mot sommaren, jag har mycket roligt framför mig och framförallt så skrattar jag varje dag. Ibland så jag får ont i magen... Det är så härligt med känslan av att allt är ljust och vacker, roligt och glatt. Allt flyter på och går som det ska och om något litet går fel (man missar bussen eller slår i tån) så gör det inte så mycket. Medan en sådan sak kan helt förstöra ens dag om man inte mår så bra innuti.
Hoppas ni mår bra också och tro mig. Om ni inte gör det så kommer det bli bättre, allt vänder, jag lovar! Efter motgång kommer medgång.
Kvällens modellbilder nu då:
Det var de två sista, nu ska ni ha sett alla tolv. Hoppas ni gillade dem, jag är nöjd trots jag kan tycka att jag ser lite spänd ut i ansiktsuttrycken ibland, men det är ju inte varje dag man är modell!
Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0