Glad igen!

Tack Virre för lyckosparken, nu känns det mycket bättre. Kände att det hängde på dagens plugg om jag skulle känna att det var mycket eller lite kvar att plugga inför tentan och det känns överkomligt. Så förhoppningsvis blir dagarna fram till tenta lugna och sen när jobbet kommer är det roligt också. Ni får ursäkta mitt dåliga morgonhumör och jag kan glädja er med att nu känner jag mig glad igen!
Som jag lovade så skulle jag lägga upp lite bilder från modell-för-en-dag-grejen och här kommer lite smakprov. Sammanfattningsvis var vistelsen där bra, allt var proffsigt och det blev bra bilder men tyvärr så fick vi vänta väldigt, väldigt länge. Alla tjejer jag känner som läser den här bloggen - det finns en risk att ni får ett samtal från TheStudio där de frågar om ni vill komma dit och göra samma sak, men det var för att om jag fyllde i en hel lista fick jag två extra bilder samt lite smink (som ni såg på inlägget imorse). Så feel free att skriva upp mig som tillbaka-kaka!
Kram på er och tack för att ni inte blir arga för att jag använder bloggen som ventil när jag är arg!
Sammanlagt köpte jag tolv bilder som gick på 1393:- så resten får ni se senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0