Fullspäckat schema

Hej! Idag har det varit lite fullt upp fast jag varit ledig. Började dagen vid halv tio med att gå upp ur sängen, pluggade i en och en halv timme efter frukost och sen fick jag mitt första samtal av en som ville ha sin hund tränad! Ja, jag har ganska många bollar i luften just nu: plugg, träning, jobb, hundträning. Trots att det är lite mycket på en gång så gillar jag det starkt. De som ringde och ville ha sin hund tränad hade i alla fall en Jackrussel-hane på 11 månader som de snart ska börja jaga med, de ville därför att jag först och främst skulle lära honom fotgående och apportering, kul!
Efter att jag tränat med hunden (Buster) i cirka 45 minuter så åkte jag ner till rönninge där mormor och morfar bjöd på fika och berättade om sin resa (Fuerteventura) samt visade upp sin fina solbränna. Sen jag kom hem har jag tvättat och pluggat lite mer, kände att jag behövde det för det här med kassaflödes- och räkenskapsanalys är inte pice of cake direkt... Fick lite ont i magen över det men nu känns det bättre efter att jag gjort nästan en hel gammal tenta. Dessutom är inte min tenta förrens torsdagen den 22a så jag har tid på mig att plugga.
Snart är det dags att laga mat, undrar vad jag ska hitta på idag... Hmm, vi får se vad det blir! Ta hand om er sålänge så hörs vi senare, kram!
Nya jackan och brillorna på påväg till mormor och morfar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skitsnygg jacka!!!

2012-03-14 @ 11:18:47
URL: http://lilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0