Fågelkvitter?

Godmorgon kära ni! Idag har jag och Ronnie varit tillsammans i två år! Är så glad att ha honom mitt liv, känner mig trygg och älskad, vi har sjukt roligt ihop och pratar om allt. Känner mig väldigt lyckligt lottad.
Utöver det så känns det här som en bra dag, ikväll blir det som sagt plankstek (hemlagad) till middag och har föreläsning till tolv. Sen ska jag motionera idag, först en promenad med Pingla och sen ska jag och Emelie ut och springa!
Har fotat dagens outfit idag, har ett par svarta jeans från Gina tricot, mina stövlar från bianco, en halsduk från hm tror jag, väska från björn borg, Ronnies jacka och mössa. Kände för en tunnare jacka idag nämligen och mina vårjackor är nere i förrådet men den här passar bra tycker jag! Om ni undrar varför jag har mössa och flätor så beror det på att jag har en riktigt dålig hårdag...
Vi hörs under dagen, kram!


Kommentarer
Postat av: S

Provkommentar

2012-03-01 @ 13:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0