Doften av rena lakan

Pluggat, pluggat, ätit och städat. Så har min kväll sett ut, lite Big Brother också såklart! Det låter som om jag haft världens tråkigaste dag men så farligt har det inte varit, det har ju varit fint väder och allt. Bara tanken på att jag nu ska få gå och lägga mig i nytvättade, frasiga, utslätade lakan gör att hela städproceduren var värd varenda minut.
Imorgon ska jag åka tidigare till skolan, jag och Angela ska plugga tillsammans, sen blir det sista seminariet innan jobbet börjar (demo på prisxtra city). Man kan säga att min fredag är fullspäckad från början till slut så det ska bli underbart att få sova ut på lördag, längtar redan.
Helgen som kommer bjuder på en lugn lördag med ett löppass och en söndag på photosession (typ modell för en dag) med kusinerna och efterföljande middag. Ikväll har jag dock övat på att vara här och nu, då funkar städning eller andra metodiska sysselsättningar bra, eller bara att andas djupa andetag. Det jag ville ha sagt med det är att jag inte ska komma ur det "moodet" genom att börja tänka på helgen, ska bara sova nu, här och nu, inget annat behöver besvära mina små grå.
Hoppas ni haft en fin dag, vad har ni för planer inför helgen? Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0