Bra besked

Åh vilken bra dag det här är! Blev lite ändrade planet angående helgen, en middag som uteblev (som var jättesynd) men det ledde till att jag istället kan följa med ner till farmor och hälsa på i helgen! Sen har jag pratat med Ragnhild (Pinglas uppfödare) och planerat lite utställningar samt vilken hund som tillfälligt kommer flytta hem till mig under juni månad. Rolex heter han och är då 7 månader gammal. Ska bli otroligt roligt och spännande! Dessutom har det dykt upp något spännande på jobbfronten, ett kanske så jag håller på det tills jag vet mer. Försöker läsa i min bok men tankarna bara flyter iväg... Inte så konstigt med så mycket roligt på gång. Det blir ju den här helgen hos farmor och nästa helg bär det av - till Lanzarote!
Veckan blir bra också, ledig imorn, middagsgäster på både onsdag och torsdag. Känner mig helt lycklig inombords över livet i stort och vill helst bara dansa omkring och sjunga!
På bilden ser ni Rolex, som antagligen blir "min" för en månad i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0