Förvirring - vad gör man när man inte har plugg/jobb att göra?

Allt känns helt bak-och-fram. Känns som det är lördag, jag har inga måsten (utom att ta hand om Rolex som jag hämtade idag såklart) inget plugg och inget jobb. Rolex sköter sig exemplariskt, han är lugn och snäll och väldigt gosig. Hoppas och håller tummarna för att första natten nu går bra, katter och hela köret har han fått vara med om på första dagen.
På fredag tar syrran studenten och jag längtar! Tycker det ska bli så kul för hennes skull och vet hur jäkla glad hon kommer vara. Ska bara klura lite på present till jeppan också, vi får se vad det blir. Skönt att varva ner efter en hektisk period, nu ska jag njuta av mitt sommarlov. Kommer blogga under tiden såklart men kanske inte lika regelbundet men titta gärna in ibland!
Här har ni en bild på Rolex (på bilden med soffan) och sen några av Ragnhilds andra valpar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0