Tacksam

Det härligaste med att fylla år tycker jag, nu när man blivit lite äldre, är alla som grattar en. När man var lite var det ju presenterna som var roligast men jag känner verkligen nu att det är kicken man får, egoboosten, av att man får bekräftelse att man är omtyckt och älskad. Då känner jag verkligen innerst inne att jag är så sjukt glad och tacksam för alla mina vänner och hela min släkt och familj. Det är ju självklart så att jag blir glad för presenterna också men mest tacksam för att få bjuda på födelsedagsfika, att folk verkligen vill komma och ger beröm för det man bakat. Det är en härlig känsla och jag känner att jag själv bara vill ösa ut kärlek tillbaka, hoppas att det går fram!
Bilden nedan är från min födelsedagsmorgon när Ronnie fixade fin frukost och hade köpt underbara blommor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0