Provokation

Fan vad förbannad jag blir!!! Här sitter jag och velar och undrar om det är okej att skriva om att man tappat några överflödiga kilon med hjälp av bra kost och träning. Så sitter den där jävla Kissie och skriver att hon "tar bantningspiller och äter barnmat" och sen skriver att hon skojar.. Allvarligt, vad är det för jävla förebild, vad ska alla hennes unga läsare tro?? Att man bara duger om man opererar sig och svälter sig? Jag erkänner också att jag kollar in på hennes blogg ibland men det är bara för att jag blir så fruktansvärt provocerad! Det stör mig att jag ens bidrar till hennes läsarstatistik men jag kan inte låta bli att undra vad hon skriver för sjuka saker ibland.
Usch! Ta bort såna fruktansvärda "förebilder" från våra fina unga tjejer som ska vara nöjda med sig själva, tragiskt!
Så, nu ska jag nog kunna sova, skulle bara skriva av mig lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0