Lugn bara lugn

Seminarium idag, sägs vad man vill om ett spretigt upplägg och ingen röd tråd men jag kan lova att föreläsningen igår väckte mycket nya frågor om ledarskap. Så nu har jag funderat ut två frågeställningar inför dagens seminarium och tycker dom är väldigt tänkvärda. Hoppas på att läraren får ett bra första intryck av mig så kanske det blir lättare på de andra seminarierna, vår lärare skulle tydligen vara väldigt hård och bestämd...
Jag har ett problem, kära läsare. Jag vet inte vad jag ska beställa som middag på min födelsedag, mamma ska laga mat men jag får bestämma, vad tycker ni?
Jag och farmor var i kyrkan när jag va där, lyckades hamna mitt i cermonin när årets sjuksköterskor skulle examineras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0