Ingen röd tråd, alls.

Nu är det lugn tv-kväll. Har pluggat klart, ska dricka te och kolla på tv och slappa. Sovmorgon imorn så ska laga en riktig pang-frulle! Idag har varit en sån där skön dag när jag fått mycket gjort, älskar att känna mig produktiv! Imorn ska jag ut och springa efter skolan, på onsdag är det dags för sittning. Fixade spotify premium idag (igen efter att jag spärrade mitt kort) så jag har spelat "tröjan du hatar" i lurarna hela vägen hem. Ronnie hade lagat god korvgryta till mig när jag kom hem så jag blev glad i magen, gott som tusan!
Jäklar vilket spretigt inlägg, menmen det är typ så min dag varit också, spretig med många olika saker. Bloggar om min härliga frukost imorn, be there - or be square!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0