Gråvita skyar - tandläkarväder

Godmorgon, sitter på bussen nu och är påväg till mitt upprop. Direkt efter det så bär det av till farmor! Kommer stanna där till lördag och känner att jag kommer sakna Ronnie, men jag har tagit med en av hans t-shirts med lite parfym på att sova i så det ska nog gå bra.
Ni kan väl hjälpa mig att skicka en varsin positiv tanke till lillasyster Louise som går trean på gymnasiet och har jättemycket att göra nu, ni som gått gymnasiet vet ju hur det är när allt ska in på samma gång...
Bilden föreställer årets gran som vi faktiskt inte kastat ut ännu, snart är det dags. Vi hörs under dagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack bästa syster! <3

2012-01-11 @ 16:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0