Varken kall eller trött

Godmorgon på er! Sitter på bussen på väg mot jobbet nu. Idag består mitt arbete i att stå i Kista Sciencetower och köra lite sampling (dela ut flyers och tablettaskar). Inte så jättespännande kanske men det ska blir riktigt kul och man skulle dessutom vara busienssklädd, så nu känner jag mig grymt proffsig. Trots att det är väldigt tidigt så är jag faktiskt inte särskilt trött, det är ju ändå fredag, fast jag har ju tenta imorn så det räknas väl inte riktigt som en riktig fredag... Det var ju inte ens kallt idag heller, har tunna strumpbyxor på mig och fryser inte ett dugg!
Ska ta och köpa mig en cappucino och en nybakt bulle när bussen kommer fram.
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0