Samlade tankar och känslor

Nu lyser solen på mig genom fönstret på bussen, känslan i kroppen börjar sakta bli bättre. Vaknade imorse med den där känslan av att någon är arg på en, att man gjort nåt dumt, fast jag vet att jag antagligen drömt något som jag glömt vad det var... Kanske är lite blandning med att det är måndag? Fan, jag borde verkligen inte ha varken söndags- eller måndagsångest. Är ju ledig minst en dag i veckan. Hur ska det bli när man ska börja jobba tro? Som jag skrev i början av förra veckan, jag längtade till helgen och att veckan skulle kunna bli ganska jobbig men rolig. Det var den, men mest rolig, precis som jag trodde flög den också förbi.
Jaja, nu ska jag jobba lite med att få bort den oroliga känslan i kroppen, blir nog bättre när jag kommer igång med skolarbetet snart. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0