På bättringsväg?

Igår var jag sjuk, en dum förkylning hade satt klorna i mig och den är kvar fortfarande, fast idag känns det mycket bättre. Jag var ändå i skolan igår som ni vet och hann även med en liten shoppingrunda, köpte ett par ljusa jeans, ett par gröna jeans, en vit topp och två Mateustallrikar (djupa) till min samling. Allt gick på cirka 1000-lappen men tur som jag har hade jag presentkort, så betalade bara cirka 300 från egen ficka! Kan lägga upp bilder på inköpen senare.
Idag då: är på väg till skolan för föreläsning. Ska nog sitta kvar och plugga en stund efteråt också. Det behövs nu när energin börjar komma tillbaka och förkylningen blir bättre. Imorn och på onsdag är jag i alla fall ledig, då blir det också plugg för hela slanten. Nej hörni, jag bloggar mer senare idag så önskar jag er en fin alla hjärtans dag så länge!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0