Onsdag 15/2-12

Låg däckad hela kvällen igår, förkylningen bråkade med mig igen men nu känns det mycket bättre! Har haft en skön dag, började med att gå upp vid tio och äta frukost vid tv:n, sen storstädade jag hela lägenheten (har så svårt att koncentrera mig på plugget när det är stökigt runtomkring), tog en lång dusch och sen tog jag äntligen tag i skolböckerna. Nu har jag bestämt att det får vara nog för idag och fortsätter imorn på biblioteket.
Snart kommer mamma hit och ska äta middag, jag ska göra en underbart god tomatsoppa (gör den helt själv från grunden) med ett gott bröd till.
Sitter för tillfället och njuter av lite tända ljus i lägenheten, hörs senare, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0