Lite ledsamt när en topphelg är slut

Har ju som sagt haft fina farmor på besök hela helgen. Har varit supermysigt och idag hade vi en riktig toppendag. Startade som ni vet med storhandling på Ica maxi och det var inte så farligt mycket folk som jag trodde! Det är så härligt när man har fyllt på förråden hemma och kan laga precis vad man vill till middag. Sen åkte jag hem och fikade med mamma och farmor, klickade hem lite kläder och annat från H&M och pratade om farmors nya lägenhet. Hon ska flytta till en härlig tvåa, det börjar bli lite för omständigt att bo i hus nu för henne.
Vi var ute på en härlig långpromenad i solen, som värmde(!), åkte och handlade och åt sedan middag. Nu ska farmor åka hem imorn och det känns alltid lite vemodigt när hon ska göra det, men ska ringa imorgon och höra hur det gick att åka hem, sen får det bli att åka ned och hälsa på snart.
Nu längtar jag till veckan, mina kläder kommer, kanske ska börja sitta barnvakt och ska köra ett poledance-pass med Angela på onsdag. Sen på torsdag har jag och Ronnie varit tillsammans i hela två år, tiden går fort när man har roligt! Det blir nog till att fira med en god middag och en mysig hemmakväll för det jag smugit runt och planerat ska vi inte göra just på torsdag, det är mer som ett presentkort om man säger så...!
Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min man och sova sött hela natten, seminarium 10:00 imorgon.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0