List-dags!

Känner att det är mycket på gång imorn. Mycket som ska hinnas med så kanske borde jag skriva en lista? Som vanligt... Det känns väl lite så för att bokföringens uppgifter inte blev så klockrena som jag trodde, det var lite krångel som inte stod så mycket om i boken. Med min härliga prestationsångest kan jag ju inte heller nöja mig med att lämna in en verifikationslista där jag gjort fel och fått bokföra spegelvänt. Men jag antar att det är bra att visa att man kan göra om fel också, det kan ju hända den bäste att man trycker nån siffra fel. Ska nog gå och hämta ett papper och skriva en lista i alla fall. Så jag får koll på bitarna, vi säger så - godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0