Kaffe, lunch & lite alkohol

Det hände en del när jag gick hem från mamma och pappa igår... Skulle gena ner för en slänt, tror ni inte jag ramlar och åker kana nerför hela slänten? Jo precis, det gjorde jag. Inte nog med det så råkar jag knocka Ronnie med min axel rakt på näsan när jag skulle lägga mig på MIN plats, som han hade lagt sig på. Han är lite som en klubbad säl när han väl somnat, omöjlig att väcka.
På väg till skolan nu, ska träffa gruppen för förberedelser inför nästa seminarie på fredag. Sen blir det lunch och föreläsning och till slut - SITTNING! Ska bli en riktigt rolig dag idag, vi hörs!
(Pratade med farmor igår, hon mådde bra. Vi kan prata länge i telefon, farmor och jag, hon är så glad och härlig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0