Pluggar med statsministern

Har fixat mig en studieplats som är lugn och tyst där jag har sällskap av tidigare studenter såsom bland annat Fredde Reimfeldt. Känns bra! Fick C på tentan i redovisning!!! Känns så jäkla skönt eftersom jag var så besviken och tyckte det gått så dåligt med tydligen var jag bra ändå! Har precis ätit lunch, handlat klart också, presenterna får ni såklart inte se men skorna har jag på bild här nere. Köpte dom på skopunkten för 99 kronor, tänkte slita ut dem den här sommaren och sen slänga dom så ville inte lägga ner så mycket pengar. Dessutom kan jag ju köpa några fler par i andra färger eftersom de var så billiga! Nu ska jag studera så jag blir lika bra som Fredde R!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0