Nya skor!

Som sagt har jag pluggat hela morgonen och nu klickade jag precis hem ett par nya skor från Nelly, fick de för halva priset dessutom. Ronnie sa igår att han skulle betala så man kan säga att det blev en liten present! Om erbjudandet från honom fortfarande gäller vill säga... Det kommer inte bli så mycket mer än plugg idag, känns inte så jobbigt eftersom det ändå är gråväder utanför. Dock blir man ju väldigt sugen på att sätta på en gammal tecknad barnfilm och typ dricka te och äta popcorn. Nåja, det får bli senare ikväll, däremot är det en bra anledning att plugga effektivt nu så jag kan sätta på en film sen, mys!
Man ser knappt bilden men så ser de ut från sidan i alla fall, nöjd är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0