Länge sen sist!

Hej på er!
Nu är jag hemma efter en härlig resa till Lanzarote. Hann tyvärr inte heller uppdatera något innan jag åkte för det var fullt upp med födelsedag och packning. Har i alla fall haft en underbar resa med fiskspa, sol, bad, snorkling, shopping, god mat och trevligt sällskap! Nu har jag kastats tillbaka in i vardagen och skolan har börjat, skönt med rutiner igen men visst vore det skönt med i alla fall en vecka till i solen med goda drinkar...
Jag låter bilderna tala för sig själva så hörs vi senare ikväll!
Ronnie fyllde 25 och hans mamma gjorde god smörgåstårta!

Jag bakade mina berömda bullar!

Utsikt från vår balkong

Vi tog en drink på det här fina stället!

Promenad in mot stan

Solnedgången

Fiskspa

Grabbarna på rummet

En grym Carpaccio!

Och en god pasta

Strawberry daquiri

Så åkte långbyxor och skor på för det var dags att åka hem...
.
En underbar resa så tack alla 13 inblandade som gjorde den oförglömlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0