It's on!

Har varit en skön dag precis som jag ville, har gått en promenad med Emelie, Virre och hundarna på eftermiddagen. Sen har jag ritat och färglagt lite på min mindmap, ätit god middag och avslutat med att se en bra film med Jesper och Louise. Det skönaste med den här dagen har varit att inte planera något alls, allt bara blev spontant och jättebra.
Imorgon väntar jobb i Järfälla, inte så lång dag och 100% OB så jag är nöjd! Kvällen imorn blir bestående av en promenad tror jag och sen är det ju Big Brother söndagsfinal (jag tjatar, jag vet, förlåt men jag är FAST!). Just nu har jag och Ronnie, som bilden visar, krig om vem som lyckas pressa ut det sista ur tandkrämstuben. Den som inte får ut nåt mer förlorar och måste byta till den nya tuben. Jag lär borsta tänderna först imorgon bitti så vi får se hur det går, fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0