Härligt att vakna idag

Godmorgon! Idag känns allt bättre, ska läsa lite nu på morgonen vilket kommer göra att jag hamnar före precis som jag ville. Sen är det dags att jobba som sagt och det ska bli kul. Sen hur kul det blir att ta sig hem från orminge klockan sju ikväll är ju en annan femma, men men, det genererar ju pengar i alla fall! Idag ska jag också äta en lååååång frukost framför tv:n och börja dagen sådär lugnt som bara jag kan.
Igår förresten var vi också och handlade en massa till Ronnies födelsedag, Annie (hans mamma) ska göra smörgåstårta och jag ska baka lite.
Nej hörni, nu ska jag hoppa upp ur sängen och hoppa i morgonrocken. Kram på er, ha en fin dag!
(såhär ser jag ut när jag demar Lindt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0