En slank den hit och en slank den dit...

Hej! Idag skiner solen utanför trots att det fortfarande ligger snö på marken?! Aja, får hoppas att det försvinner snart, åker ju ändå till Lanzarote på lördag så hoppas verkligen det är borta när man kommer hem. Har precis kollat igenom vår rapport vi ska skicka in till vår seminarielärare idag. Hamnade i världens bästa grupp så vi har redan skrivit 5 och en halv sida och det här är bara ett utkast. Totalt ska vi landa på 8 sidor och det känns som det inte kommer bli några problem alls. Ska nog gå och göra mig iordning nu för att sedan läsa några sidor och så smånigom bege mig iväg mot skolan.
Idag känns allt bättre efter en god natts sömn och lite frukost framför tv:n. Ska nog ta och springa en runda i eftermiddag så man gör av med lite energi, kanske kan få med mig Emelie som säkert är tok-brun efter sin resa till Thailand i tre veckor... Ska slå den brännan efter Lanzarote (om vi får fint väder, hoppas hoppas!).
Eeh, vart det här ett väldigt spretigt inlägg eller vad? Nåja, så blir det ibland, nu ska jag ta och sätta fart så jag kommer igång med allt jag ska hinna med!
Förra året på fuerteventura, inte så jättenice väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0