Update

Vad har hänt då? Eftersom jag vart kass på uppdateringsfronten så kommer nu en liten sammanfattning:
  • Jag har haft 19års-party
  • Vi har spelat turnering
  • Vi har lämnat in en delårsrapport
  • Jag har tränat
Grattis Pingla - 6 år idag!
*
Basically, det var det som hänt (utan inbördes ordning) Nu i veckan som följer blir det ganska lugnt i skolan vilket är skönt men träningarna blir desto hårdare. Nu och en månad framåt kommer vi köra stenhårt fyra dagar i veckan. OMG vi kommer bli fett vältränade! Annars så ska vi ut och äta med jobbet på fredag. Blir nog Passi. Jag, Kenta, Emelie och Åsa vad jag vet hittils. På onsdag är det dags för Emelie att köra den nya rundan, önskar dig lycka till! På lördag blir det krogen för då fyller Virre år. Funderar på att köra för vi har ju träning på söndan, skönt att komma hem ordentligt ju!
Efter en tuff träning idag väntar sängen (det värsta är att om jag känner Kenta rätt så är denna träning bara en bråkdel så jobbig som dom som väntar...) Börjar halv tio imorn, skööööönt!
Tittut!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0