Jag är starkare än du

Jag har lyssnat på denhär låten idag! Sitter och kämpar med delårsrapporten som börjar arta sig. Gå mot sitt slut. Sen blir det feedback och så får man ändra igen :) Johanna luktar gulashsoppa och moa är sämst på att kommentera! Men jag lever livet och är bäst som vanligt... Jag fick på värsta-värsting-volly-skottet på träningen. Asnice.
Peace out sålänge <3



Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer

Men du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu

Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Det har jag lärt mig nu


Kommentarer
Postat av: Peder

Behåll den där känslan om att du är stark du kommer att må så mycke bättre då.

2010-01-13 @ 13:26:13
Postat av: moa

Hej mitt namna är Moa och nu kommeterar jag! :)

2010-01-13 @ 18:11:57
Postat av: Sophie

hihiih, tack gullisar!

2010-01-13 @ 23:44:15
URL: http://sophielindhe.blogg.se/
Postat av: Sophie

hihihi tack gullisar!

2010-01-13 @ 23:56:53
URL: http://sophielindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0