Inte så kort som jag trodde...

Ett litet inlägg som sammanfattar dagen: Kvart i åtta ringer Björk till mig och frågar om jag kan komma in efter skolan och köra stöttning. Jag slutar försent så det va ingen idé. En timme senare ringer Kenta och frågar om jag kan köra kvällen så den som skulle kört kvällen kan istället köra stöttningen. Jag sa japp det går bra. Efter det gav jag upp alla försök att sova (började 11.30). Drog till skolan, åt lite lunch. Hade en lektion, Tröck en donkenburgare. Blev upphämtad av Kenta och körd till segeltorp, tog viton och åkte. Allt gick som smort och blev upphämtad av Kenta sen för att åka direkt till mördarträningen. OMG vi kommer bli så jävla vältränade och jag kommer ha häääärlig träningsvärk imorn hehe!
Nu är jag här och om ca. 2 minuter och 43 sekunder ligger jag med släckt lampa, huvet på kudden och sussar!
NATTI<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0