Fuckthisshit

Vaknade vid tre typ, asnice. Kommer jag kunna sova ikväll? Tveksamt. Skönt att man börjar arbeta sju imorn allafall. Ett plus är dock att jag slipper kvällen så slutar fyra!
  • Melissa Horn är fan fortfarande på min hitlist, så jävla bra!
  • Har jag något på min shitlist? Nej, faktiskt inte :)
Snart bär det av till Göteborg, på onsdag drar jag och Emlan iväg och förväntar oss alla i salem stå och vinka av oss vid motorvägen. Kommer tillbaka på fredag och då blir det väl "Välkommen-hem-fest"? Snart drar träningarna igång igen och med det även skolan. Visst man har blivit lite utvilad av lovet men kan inte säga att jag är skittaggad på skolan faktiskt. Gillar mer att vara hemma och slappa faktiskt. Får lite ångest över att tänka på allt man måste ta tag i...
Nej, snart kommer en liten lista på vad som kommer ske 2010 men denna måste tänkas över en aning so be prepared and patient!
LOOOOOOOOOOVE
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0