Dedikerat till en bondpojk

Har fått klagomål... För dålig uppdatering?! Hallå, tycker minsann jag är duktig som fasiken ju :D Nej men nu har ju skolan börjat och det blev plugg direkt. Men har allafall avslutat två kurser, ett mvg i svenska b och ett vg i matte c. Jag är skitnöjd! Annars rullar livet på, jag kollar svenska hollywoodfruar och har kommit underfund med att jag har en väldigt bra vän som står mig närmre än jag förut trodde :)
Fyller 19 om 8 dagar, helt sjukt vad tiden går fort! Jag förstår inte :O menmen, det är bara "join the joyride" så blir det bra!
Bjuder på en bild på gruppen från fredagen i Göteborg (MyDog)
Milton & Emelie  -  Sune & Jag  -  Kompis & Sofia  -  Diezel & Ragnhild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0