Ankan och jag!

Har börjat tänka kring att resa efter gymnasiet. Australien och USA lockar, har kollat på 8 städer vi vill åka till: Cairns, Sydney, Canberra, Alice Springs, Los Angeles, Houston, Miami och New York. OMG, satt i bibblan idag med karta och ringade in vart vi ville åka och vad vi ville göra på dom olika ställena! Det som står på listan är: dyka, surfa, uppleva, jobba på ranch, jag vill jobba på Houston SPCA, jobba på en båt, jobba på café, se städer, träffa sköna människor. LEVA LIVET.
Just nu är jag så sjukt pepp på detta! Snart kommer Robin och hans nya älskling hit (hans iphone) som han säkerligen kommer demonstrera mycket noggrant för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0