Ord är överflödiga

Helgen har varit som föregående rubrik lyder: Kaos och uppochner. Galet, kul och oväntat. Nu sitter jag här, har firat alla hjärtans dag tillsammans med mitt trogna fotbollslag, en match med barca och lite god middag. Singellivet är underbart! Veckan som kommer är jag något orolig för, kommer bli mycket att göra men vi klarar det! På fredag drar vi hem till Bea och firar att hon fyller 18 så Norrköping, here we come!
Såhär på söndagkvällen är jag ändå lite sugen på att slänga upp en betydelsefull låttext så det kanske kommer lite senare när inspirationen kommer. Tills det så får ni klara er på detta :)
Nu är det dags att det blir sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0