Jag har haft en liten paus...

Hejhej hallå dagboken!

Jag har tyvärr haft en liten paus i mitt bloggande - säkert till alla mina många fans besvikelse, hemskt ledsen över detta!
Alla ni som hoppas att jag ska berätta allt jag gjort i somras: GLÖM DET! En hel sommar innehåller mycket bus och annat kul och inte orkar jag sitta här och rabbla upp precis varenda lilla detalj, ICKE! Aja jag har allafall haft en bra sommar, har mestadels hållt mig hemma men hann med en sväng till skottland:
... och en till ZAKKE! (Zakynthos, laganas)
Har väl tränat en del, kanske legat lite på latsidan, men det får man ju när det är sommar! I alla fulla fall så har skolan börjat igen, luftigt och skönt schema - 13.10 idag! Och ganska kul att träffa klassen igen såklart. Nu drar snart UF igång och jag håller på att bli hjärntvättad av alla idéer som dagligen filtreras genom min arma hjärna... Hoppas något dyker upp snart som en blixt från klar himmel, en snilleblixt, en idé ingen någonsin kan slå!
Annars då? jaaaa, Emma har åkt till USA, stannar där ett heeeelt långt år! Hon lever drömmen är ju bara att konstatera, läs själv på: www.emmasusa.blogg.se
SAKNAD!
Pinglisen min har fått sin andra valpkull! De är nu två veckor gamla och urgulliga. Rultar runt i valplådan hemma hos uppfödaren som de vore redlösa och helt utan balanssinne - helt oemotstådligt söta!
Tack för denna skrivstund - för flitigt läsande ögon av Er mina KÄRA fans!
So long (vi hörs snart igen!)
S

Kommentarer
Postat av: moa

Det var på tiden Sophie :D fan vilken lång paus...

2009-09-07 @ 17:11:04
Postat av: Cissi

Bajs! Du måste ju läsa min blogg! :P pantamera.blogg.se

2009-09-07 @ 17:53:08
URL: http://pantamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0