Goddagens!

Sitter i skolan och jag har precis slutat!!! :D Ingen multimedia för de som är säkra på vad de vill ha - jag är ju en väldigt säker person så jag vet exakt, det blir grafik istället för webb!


Såhär glad är jag idag :D


En kul sak som har hänt är att vi redan först dagen i skolan började vi prata om studenten, det är inte långt kvar nu. Jag längtar som en toking, det kanske kan märkas på att det absolut första som skrevs in i min nya kalender var STUDENTDAGEN! Kommer ihåg när man va liten och gick och kollade på alla stora studenter, nu är vi också där snart. Studentskivan - någon som har bra förslag på krog att vara på?

Grattis till mig för att jag hade 35 läsare igår! Oscar Ögren fick den hedrande 32aplatsen och gissa vad han vann?? JO: Han vann att han får "köra mig vart jag vill, när jag vill i hela fem ÅR!" Grattisgrattis. Dessa småtävlingar kommer att fortgå paralellt med bloggandet och emellanåt slänger jag ut lite priser till folk så var uppmärksam, stay tuned and watch out!


Grattis gubbe lilla!

Fika med Hanna snart, ska bli mysigt, ska ner till centrum och fika Don Giovanni (eller vad det nu heter). Var alldeles för länge sen jag såg flickebarnet och till råga på det så drar kvinnan till Australien den 27 :(:(:(
Alla som vill: läs hennes blogg - www.momatzo.blogg.se


SÖTHANNA!


Puss och kjam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0