Dags att sova

God kväll alla eminenta läsare, dagen har varit underbar! Har hunnit med allt jag ska, träffat kompisar, pluggat lite, sett idol, ätit god mat samt kört hem lite lärare för en slant såhär på kvällskvisten! Vet inte riktigt vad jag kan tänkas skriva förutom att helgen ser ut att bli riktigt bra, ska ta och sova ut ordentligt imorn samt säga hejdå till HANNA, snyft! Snart åker den lyckosten, kommer sakna henne ordentligt...

Känns som vi verkligen kommit igång med UF nu och jag är väldans peppad inför allt som komma skall. Vi kommer igång med möten, säljande av riskkapital, paketerande av idé och marknadsundersökningar. Trots en turbulent start blev allafall slutet (eller början på slutet, eller kanske tillochmed början på början? Jag vet inte, nu blev det krångligt...) lyckligt. Sen får vi såklart se hur det går i tävlingarna etc.
=
Vi kommer skratta:
Gråta:
Skrika och vara förbannade:
Vara trötta:
Det kommer vara svårt:
Men vi får kunskap!
Nu när registreringen är gjord och allt är färdigt kan jag ju passa på att göra lite reklam: Vi håller på med ungdomssponsring, känner du något lag som skulle vilja bli sponsrade eller något företag som skulle vilja sponsra? Melja oss på [email protected]!
Nu ska Sophie sova!
Natti :D

Kommentarer
Postat av: moa

:D

2009-09-27 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0