Att ha ont

är aldrig roligt. Baksidan på knät är det som krånglar men ska satsa det sista jag har på matchen på lördag! Efter det blir det lagfekke på passi :D ska bli ASkul! (visst Åsa?? - även om du kanske inte läser min blogg) jahaja, vad säger man vad säger man? Idag var det skolfoto, vi var svartvita och bakis plus en massa rosor. Sen på vår skylt stod det: "skolan slutar med en dans på Rose 11/5-10". Detta tema var ju bra tycker jag men ett som är ännu bättre är Emelies klass, de ska klä ut sig till en bajshög. Moget! Typiskt naturare... Aja jag tyckte det va ganska kul trots allt :)
Snart helg, men först är det matteprov imorn, som tur är har jag fått låna el coche imorn = GULD!
.
Katten, musen tiotusen goooooooodnatt!
S

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej sweet!

saknar dig lite grannaaa:D



du idag ska jag hämta mina grejer!

ringer dig . kanske kan ta de på söndag?!

påuss<3

2009-10-01 @ 12:02:53
URL: http://lorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0