Somna till en höststorm

Ska gå och lägga mig och läsa lite engelskabok, har ju bokprat snart så gäller att läsa på nu... Skulle egentligen ha gjort en MU på Kenta idag men det hann jag inte, plus att jag inte ville ringa och störa på en söndag. Ska göra det imorn efter frukostmötet istället (08.00). Som tur är har jag bilen hela veckan lång och det är najs värre! Puzzlan har åkt tillbaka till ragnhild så nu är det tomt igen utan vovve. Helgen har varit rolig med lagfest, klassfest, serieseger, kanelbullens-dag-fika och bio.
Just nu känner jag mig trött, har mycket framför mig denna vecka, lite halvt deppig för Puzzel har åkt, lite irriterad också. Inget jag vet varför men det är ju bara så.
Så nu ska jag somna till ljudet av en höststorm.
När en stjärna faller då ser man att den fanns, för den lyser starkast när den dör på väg till någonstans.
Och i skenet växer en dröm till liv som sedan leder oss mot en dag som andas hopp.
Vi blir ett med allt när allt blir ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0