Regler på donken

Donken in my heart, för där får man både prata med mat i munnen och leka med maten. Jag pratade på med munnen full av hamburgare medan Möller lekte och kladdade med maten för fullt. Ganska roligt faktiskt, pratade en massa om komiska Salem, ja för komiska är nog faktiskt rätta ordet. Alla människor som bor här och beter sig hit och dit, passi och så vidare... Så sammanfattat en god middag med en fin pöjk som Möller:
.
Möllerström och jag på min 18-årsfest!
.
Så nu blir det landet över helgen, ska faktiskt bli skönt att bara koppla av och göra ingenting. Synd att inte Pingla får följa med bara. Ska stänga ner inför vintern med allt vad det innebär och ska även ta upp båten, för den ska hem. Med detta följer att jag får ta bilen till skolan imorn, sen hem och packa och tillsist åker vi vid ett-tiden. Därefter kommer jag bara vara anträffbar på mobilen, så det är ingen idé att ni förväntar er någon uppdatering under helgen.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0