En lättnad men ändå en tomhet

Har precis läst ut tredje och sista boken i millenium-trilogin (Luftslottet som sprängdes). Boken var helt klart den bästa av alla tre och klart läsvärd! En märklig känsla dyker upp när man läst ut en bok, en tomhet fast ändå lite lättnad. Nu är jag så trött att jag ser dubbelt så ska sova snart. Imorn gäller:
.
Klippa mig hos Catta
Multimedialektion
Vårdcentralen och kolla upp min huvudvärk som jag haft sen i måndags
Plugga
Promenad med Emelie & vovvarna
Plugga igen
Cykla med Pingla
Slappa framför TVn
Sova

Känns som en helt okej dag, snart är det dessutom höstlov!
Konstigt att pappa undrar vad vi håller på med?
Puss, godnatt, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0