Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Hade ju lovat att blogga en massa idag men har ägnat mig åt att vara sjuk, kolla på film, äta och spelat datorspel... Vilket liv man kan ha. Imorn är det kickoff på älvsjömässan, villvillvill gå! Frågan är bara om kroppen kommer säga emot eller inte :/
Snart kommer papi hem och det är ju både bra och liiiiite dåligt bara (i och med att jag blir av med bilen) men en saknad far kommer hem plus att jag har beställt en liten present från taxfreen, får se vad det blir :D
Min galne farsgubbe
Min ännu galnare morsa
Min knasiga syster
Och alla andra i "en annan del av Hintertux...!"
Nu kom pappa hem, fick en lotion och en mascara :D TAAAAACK!!
Pussokram!

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh, älska Hintertux!

2009-10-08 @ 21:06:22
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/
Postat av: Sophie

VISST Johanni! När ska vi åka skidor tillsammans då??

2009-10-11 @ 23:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0