Cykla och läsa

Ja, jag är ganska hälsosam nu förtiden! Kom hem, åt melon och satte mig och pluggade. Äter alltid yoghurt till frukost och läser just nu min bok hellre än ser (dåliga program) på tv (gäller alltså inte DH etc.). Ska snart ut och cykla med Pingla - också hälsosamt, målet är att jag ska göra det varje dag nu tills hon får tillbaka alla muskler och konditionen. Då blir både jakt- och utställningssäsongen toppen!
Emelie och jag pratade om att åka till USA och vara lärlingar för en proffshandler, resa som vanligt och kanske ta en sväng förbi Houston SPCA för att jobba på deras center. Sen pratade vi om att flytta hemifrån tillsammans, bo i en lägenhet ha typ en eller två hundar var, ha en liten skitbil och åka på massa utställningar! Låter det inte härligt? Ja, alla kanske inte tycker det men är man hundintresserad är det en dröm!
.
Det är både kul och läskigt att kasta sig handlöst ut i livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0