The way you make me feel

Har varit i skolan hela dagen, INGEN MATTE! Hallelujah moment på den asså :D Nu ska jag bara göra det sista på min loggbok sen blir det pankisar till middag och efter det promenad och skitsnack med emelie!
Armen är bättre, den gör knappt ont längre, jätteskönt. Helgen blir nog ganska lugn tror jag, kanske utgång på lördagen - hej inga pengar... Aja bara bita ihop!
Snart får jag ju börja jobba också! Som budbilsförare, som sagt tror vissa att jag kommer bli man och andra säger att det bara är ett jävla spring med tunga paket. Tror dock att jag fått ett ganska chill jobb låter det som :)
IKVÄLL hörrni, är det GLEE - fyran klockan NIO - watch it or die!
*
Amen tjenixen för jag har inget mer att säga er.
Puss

Kommentarer
Postat av: emma

vad ska du bli för budbils grej?:D

2009-11-25 @ 10:24:29
URL: http://lorre.blogg.se/
Postat av: Sophie

ska köra hos kenta! asnice :D

2009-11-26 @ 00:09:02
URL: http://sophielindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0