Skolan

Sitter och arbetar hårt på min FEK-lektion (NOT!!!!!!) pallar inte, har datorn hemma så kan ändp inte skriva på min rapport som jag även inte heller börjat på ännu, men det känns mycket bra! Vi har fått förlängd tid på både den och loggboken till engelskaboken, jättesköööönt! Ibland tycker man om sina lärare minsanningen!

Carro hälsar hej till alla mina gullipluttiga läsare! Måste faktiskt säga att jag är ganska stolt över att jag har näsatn 30 läsare om dagen, tänk att så många vill läsa om mitt otroligt intressanta liv! :D
Nu ska vi se; senast jag skrev var väl i måndags så min gårdag såg ut såhär:
       Tisdag: Skolan först, sprang till bussen, no need, fick sitta på busshållsplatsen i fem minuter för att jag var för tidig... Efter det blev det anatomi på aerobicsen, ganska intressant att läsa om alla musklers fästen faktiskt. Stackars Carro var ensam i skolan för sopiga helena hade försovigt sig, så jag blev bombad med 15 sms av henne och fick skynda mig till skolan för att jag är så snäll som vän! Svenska, Engelska och mentorstid. Sen hem och hämta yatzie, gå ut med robin, äta, bli hämtad av mamma och få på mig en 100 gånger för stor torrdräkt på dykkursen... Jag flöt som en kork och var tvungen att ha 1500 kg vikt på mig!!! Menmen, var kul ändå! :)


(MIDDAG!)

Hörs snart igen!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0