Plugg, vad annars?

Jag och Carro var duktiga på gymmet idag, sitter i mitt tillfälliga hem och ska snart bege mig ner och skriva företagsrapport, sen läsa min engelskabok. Tur att det finns gott om goda mackor och te hos mormor och morfar allafall!
Är snuvig, försöker andras med näsan men där tar det stopp! Jobbigt värre...
Hoppashoppashoppas att vi får flytta in imorn, snälla huset, gå igenom besiktningen! Jag orkar inte bo såhär längre! Om vi får flytta in imorrn så längtar jag tills imorrn! Annars inte :p

Svenskan idag gick helt okej, skrev om sexuella trakasserier, skrev ord som hora, kuk och fitta i min text. Hoppas inte läraren tar det på fel sätt! Lite rädd för det är jag faktiskt!
Menmen, nu är det macka, te och FEK-rapport som väntar! Kul?  -  NEJ!!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0