Jag har inte avlidit, men nästan...

Sitter hemma hos mormor och morfar, har flyttat hit nu, har ptroligt mycket plugg framför mig så måste verkligen satsa på det nu... Har tagit dykcert! Trodde jag skulle skriva ett långt inlägg om hur kul det var och allt men tyvärr är jag för trött för det och dessutom var det kallt så in i helvete! Kommer antagligen skriva mer om det, hur det är att dyka när jag har varit i Egypten :)
Just nu känner jag bara för att gå och lägga mig och sova och vakna när vi drar till Barca, äntligen har flyttat in i hsuet och allt är lugnt igen, men tyvärr antar jag att man inte kan fly från allt hela tiden...
Mina veckor framöver måste jag plugga:
V.11
- Uppsatsskrivning i svenska (4 timmar)
- Religionsprov på Buddhismen
- Multimediaresovining på min och Carros trailer
- Inlämning av rapport i småföretagande (4-6 sidor, framsida, bilagor, källhänvisning och innehållsförteckning inte inräknat...)

V.12
- Inlämning av logbook i Engelska (boken 250 sidor)
- Argumenterande tal i Svenska
- Inlämning av Engelskauppsats om musik (3 sidor)

...inte nog med det så ska jag också: flytta in i nya huset, packa  till egypten, packa till barcelona och träna såklart!

/S

Kommentarer
Postat av: helena

jisses vad det är synd om oss i SMEK07B asså.. jag tycker verkligen att vi borde valt en linje med mindre plugg! eller hur känner du zäta?!

2009-03-09 @ 16:05:28
URL: http://helenadelteus.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jo, helena jag tycker det är jättesynd om oss! Hur tänkte vi när vi valde SMEKprogrammet?? :p

2009-03-09 @ 16:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0