16/3-09

Sitter i skolan, här är ju det enda stället jag har tillgång till internet på nuförtiden... Inte kul alls! Har däremot träning idag vilket är såååå mycket roligare! Är taggad, och snart blir det barca också, den EGYPTEN! Asskönt, slipper Sverige och vårat skitväder och slipper skolan! Det är det bästa av allt, spyr på skolan just nu, hatar och orkar inte med den!

Förlåt för inga bilder (lisa) och förlåt för dålig uppdatering, men ni vet ju varför... Inget internet fortfarande! Kul liv, ingen tv eller någe heller, det enda man kan känna sig uppdaterad på är tidningen på morgonen, annars har man inte den blekaste jävla aning om vad som händer ute i världen!

Sitter i bibblan i väntan på spanskan, är dödstrött och vill bara sova ut! Virre och jag hade en galen danskväll på Viper Room i lördags, när vi kom hem så kvittrade fåglarna och det började ljusna, klockan var tio minuter över fem... Kanske därför jag är lite trött och sliten för tillfället?


Nej men nu ska jag ta och läsa lite veckorevyn och dra till spanskan så småningom, kul.
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0