09-03-03

Sitter i skolan med Carro-Barro, vi har preis ätit lunch och va skitbusiga eftersom vi gick iväg från våra brickor utan att städa undan!! :D hihihih!
Skolan är trååååkig!
Jag bor numera hos Emelie, som vissa kanske vet, inget hus färdigt ännu inte, så har fått egen nyckel, plockar ur disken och hjälper till med maten som hemma :) Fett bra för jag kan ju låna både Emelies och Ericas kläder på morgonen, idag har jag emlans tröja, halsband och örhängen och ericas tjocktröja :) Tack flickor :)

Har varit dålig med uppdatering, jag vet, och jag har inte dött, nej. Jag har bara ingen internetuppkoppling på min dator och måste låna emelies och det har inte blivit av att jag orkat...


So long sålänge! Designen kommer att fixas när tiden är mogen!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0